Časté dotazy

Pokud zde nenaleznete odpověď na váš dotaz, pak mi napište na email, uvedený v kontaktech.

1. Nejedná se o pyramidu či letadlo?

Nejedná, pyramida či letadlo je nelegální systém, ve kterém není žádný produkt a lidé v těchto systémech profitují jen ze vstupních poplatků. Naopak pokud je v systému nabízen produkt ( zboží či služba )jedná se o zcela legální a v současné době nejvíc efektivní způsob prodeje formou síťového marketingu, jste odměňováni za doporučení dalších spotřebitelů ( uživatelů nabízených služeb ) Stiforp nabízí balík plnohodnotných služeb ( služba je také produktem ) k podpoře vašeho libovolného podnikání. U stiforpu jste placeni z úhrad za tyto služby. Dnes je forma tohoto prodeje velice rozšířená a na internetu naleznete řadu článků o této formě podnikání. 

2. K úhradě služeb musím použít výhradně svou platební kartu?

Úhrada služeb lze provést buď pomocí elektornické peněženky AlertPay ( jen roční úhrada ) nebo pomocí platební karty, která je aktivní pro platby přes internet, zda je aktivní, zjistíte v příslušné bance, která kartu vydala, případně vám tuto službu banka zdarma zaktivuje. Platební karta nemusí být Vaše, úhradu můžete provést kartou vašeho příbuzného, známého atd. Ovšem z bezpečnostích důvodů, lze provést jednou kartou pouze úhrada za jednu osobu.

3.  Když hradím kartou přes internet, nelze toho nějak zneužít?

Dnes se všude ve světě hradí plno služeb totuto formou, je nejmíň náročná a nenákladná a díky tomu také můžete ihned využívat zaplacených služeb.  V platební bráně je nastaveno několik přísných bezpečnostních opatření proti zneužití. Pokud se i přesto obáváte, pak je nejednodušší si ve své bance nastavit povolený limit pro platby kartou přes internet, například na 1000 Kč měsíčně. Pak není nikdy možné tento limit nijak překročit, pokud jej sami nezvýšíte.

4. Lze kdykoliv zrušit registraci?

Ano lze a to bez jakýchkoliv penalizací ze strany firmy. Pokud však zrušíte svou registraci, pak ztrácíte nárok na další provize, využívání produktů a vše s tím spojené. Toto platí i v příadě, že nebudete hradit dále měsíční poplatek za využívání služeb.

5. Stránky jsou v AJ a je u nich pouze možnost rychlého překladu do CZ. Bude Česká verze?

V České republice se teprve začíná, prakticky firma přes svou 4 letou existenci, teprve nyní funguje formou síťového marketingu. Postupně se budou stránky i veškeré nástroje překládat  profesionálně do dalších jazykových verzí.

6. Se Stiforp ani s touto formou spolupráce, nemám žádné zkušenosti, pomůže mi někdo?

Ano, máme pro všechny registrované vlastní centrum České a Slovenské podpory, kde najdete řadu užitečných rad, návodů, prezentací a mnohé další. Pomáhat Vám tak budeme my všichni, co již Stiforp aktivně využíváme a propagujeme.

7.Můžu registrovat i zájmece z jiných států?

Ano můžete registrovat lidi kdekoliv na světě a to vše přímo od vašeho PC bez jakéhokoliv omezení.